Inge van Megen meldt zich als vrijwilligster

Vrijwilliger worden bij Stichting Covida, dát wilde ik wel! Na het ‘browsen’ op hun site en het lezen van hun projectplan was ik razend enthousiast.😀 Ik ben Inge van Megen, moeder van Mathijs (13) met epilepsie en een verstandelijke beperking en van Joshua (10) vermoedelijk hoogbegaafd. Samen met teckel Lucy wonen we in Breda en vormen we een mooi team. Natuurlijk kennen we de nodige ‘downs’, maar nog veel meer ‘ups’: voor alles is een oplossing. Met ruim 18 jaar communicatie-ervaring hoop ik mijn steentje bij te kunnen dragen aan het ouder-wooninitiatief van Covída. Dat doe ik naast mijn fulltime baan bij Defensie, dus time management is wel een uitdaging. De insteek is dat ik samen met Marloes en Ingrid mee help om te zorgen dat het Covída woonproject de aandacht krijgt die het nodig heeft en verdient. Want ‘samen leven in verbinding’, in zo’n mooi -nog te bouwen- gebouw, waar aan (bijna?) alles gedacht is, binnen én buiten, dat gun je je kind toch 💖 Ik ga er voor.