We zijn blij met een 5e bestuurslid bij onze stichting: Marloes van Peer – van Nijnatten.

Graag stel ik me even voor: mij naam is Marloes van Peer – van Nijnatten. In januari 2021 ben ik toegetreden tot het bestuur van Stichting Covída. Wat ik als de kracht van het project ervaar, is de ‘verbinding’. Dit is telkens het centrale thema bij de keuze en bij de beslissingen waar we het met elkaar over hebben. Of het nu gaat om de gewenste cultuur in het Covída-huis met de bewoners en hun naasten, of om de afspraken met de gemeente of met de zorgverleners, maar ook om de samenwerking met vrijwilligers en de cohesie met de buurtbewoners: telkens gaat het om ‘verbinding’. Vanuit mijn baan, directeur van BTSG en Cerein, heb ik de focus op leren en ontwikkelen voor medewerkers in de ouderenzorg en in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Het opdoen van nieuwe kennis, vaardigheden en inzichten brengt groei en (werk)plezier met zich mee. Dit is precies wat ik hoop bij te dragen aan Stichting Covída. Verder heb ik bestuurlijke ervaring opgedaan bij de Teteringse Tennis Vereniging. Met mijn man Bart, woon ik met veel plezier in Teteringen. Daarnaast houd ik van mooie wandelingen; dat mag in het mooie Nederland, maar het kan ook in een meer bergachtige omgeving als we op vakntie zijn. Verder geniet ik van bezoek aan theater, musea, mooie steden en gezellige momenten met familie en vrienden.