Martine Rops stelt zich voor

Ik ben Martine Rops, vertrouwenspersoon binnen Stichting Covída. In het dagelijks leven werk ik als maatschappelijk werker bij zorgorganisatie Mijzo. In mijn werk zoek ik met mijn cliënten de verbinding door samen met hen te onderzoeken hoe zij, rekening houdend met hun beperkingen en dat wat hen is overkomen, een waardevol leven te kunnen leiden. De visie van Covída sluit hier mooi bij aan. De initiatiefnemers van Covída creëren een fijne woonplek voor mensen in verbondenheid met de maatschappij; iets waar mijn hart sneller van gaat kloppen! Ik ben geboren en getogen Oosterhoutse. Ik ben getrouwd met Peter en samen hebben wij twee volwassen zonen. Ik ben mantelzorger voor mijn moeder. Gezelligheid en plezier zijn voor mij belangrijke waarden. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke dingen met mijn gezin en vrienden, ik sport recreatief en zing bij een koor. Van 2018-2020 heb ik eerder de rol van vertrouwenspersoon vervuld bij mijn toenmalige werkgever. In deze rol kan men bij mij terecht wanneer men grensoverschrijdend gedrag ervaart. Ik bied een luisterend oor, advies en bijstand. Mijn primaire taak is opvang en begeleiding. Ik vind Covída een prachtig initiatief en draag daarom graag een klein steentje bij!